Το Κέντρο Μελέτης υπερέχει ποικιλοτρόπως ως προς όλους
τους άλλους τρόπους μελέτης: την ατομική, με τη βοήθεια των γονιών, με ιδιαίτερα μαθήματα ή με την παραμονή
στο ολοήμερο σχολείο καθώς:
- Το παιδί αυτοσυγκεντρώνεται γιατί έχει χρονικά όρια για τη μελέτη του με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ποιότητα της μάθησης, να μην κουράζεται και να συνηθίζει στην χάραξη χρονικών ορίων
- Μένει στο παιδί ελεύθερος χρόνος τ’ απογεύματα για αθλητικές, καλλιτεχνικές και λοιπές δραστηριότητες
- Το παιδί εκφράζεται σ’ ένα ανεξάρτητο περιβάλλον χωρίς το άγχος να ‘ευχαριστήσει’ τον γονιό ή να πει κάτι λάθος με αποτέλεσμα να ξεδιπλώνει ελεύθερα τις υπάρχουσες ικανότητες και δυνατότητές του
- Είναι γνωστό πως τα παιδιά έχουν την τάση ν’ αμφισβητούν τους γονείς τους στο μαθησιακό κομμάτι, ενώ δέχονται πιο εύκολα την παρατήρηση ή διόρθωση από τον εκπαιδευτικό
- Οι γονείς μπορούν να αξιοποιήσουν τον περιορισμένο κοινό με τα παιδιά τους ελεύθερο χρόνο τους ποιοτικά κι ευχάριστα
- Παρέχεται Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών
- Δεν αποσπάται η προσοχή του μαθητή γιατί δε βρίσκεται στο σπίτι του
- Μέσα από τη γόνιμη αλληλεπίδρασή του με άλλους μαθητές ενισχύει τα κίνητρα μάθησής του και θέτει υψηλότερους στόχους
- Δεν εφησυχάζεται στην παροχή έτοιμων γνώσεων
- Μέσα από τη συζήτηση και διατύπωση ερωτήσεων παιδιών διαφορετικών προσωπικοτήτων, δίνεται η δυνατότητα στο παιδί να καλύψει κάποιες τυχόν υποσυνείδητες απορίες ή ‘κενά’
- Το παιδί έχει την ανάγκη για να αποδώσει πιο αποτελεσματικά να αλλάξει παραστάσεις και περιβάλλον για την απογευματινή του μελέτη
- Παρέχεται εκτενής εξατομικευμένη βοήθεια όπου κρίνεται απαραίτητο
Παρέχεται στους γονείς συστηματική έκθεση απόδοσης του μαθητή
Κωνσταντίνα Μαρκομιχάλη
Υπεύθυνη Κέντρου Μελέτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου